gluupp! haha new face la gagaga

gluupp! haha new face la gagaga
we're a happy family

Friday, 21 October 2011

percaya padaku

Aku tak tahu apa yang kurasakan
Dalam hatiku saat pertama kali
Lihat dirimu melihatmu

Seluruh tubuhku terpaku dan membisu
Detak jantungku berdetak tak menentu
Sepertinya aku tak ingin berlalu

[*]
Berikan cintamu juga sayangmu
Percaya padaku ku 'kan menjagamu
Hingga akhir waktu menjemputku

[**]
Ku berikan cintaku juga sayangku
Percaya padaku ku 'kan menjagamu
Hingga akhir waktu menjemputku

Saat ku tahu kau akan pergi jauh
Izinkan aku 'tuk selalu menatimu
Untuk katakan ku ingin dirimu

Agar kau tahu betapa ku terlalu
Mencintaimu aku akan menunggu
Hingga dirimu kembali untukku

Back to [*][**]

Tolonglah aku bagaimana diriku
Ungkapkan itu rasa yang membelenggu
Dalam hatiku ku cinta padamu

wan

aku jelez koam.....
huh.... tipu la lau x jelez...
p x kisah pon...
hmm aku sunyi giler babi...
aku rindu aku mu....
bkpe ea...
huh..... npe la aku x jga mulot kan? slah aku ke semua ni
???????
huh... aku x rse aku leh lupe mu wan...
huh.... bkpe la aku bdoe ngt?.... huh






nk meet kau....
nk tatap mate kau je....
p sangup ke aku tgk husna?
aku pon kene jaga aty dye....
tape... sayang bukan bermakna memiliki kan?
huh.... semua pesanan kau selama ni aku akan ikot....
xkan mudah dengar ckap member....
xkan mudah terpengaruh k...
aku still syg kau...
ssh tok aku lupe kan kau....



aku x anggap husna tu musuh aku pon....
n x anggap dye perampas...
bub dye adelah pemenang at aty wan.....
aku akn berkorban tok husna gak...


tenx husna...
jaga dye... wat dye epy... dapat jaga dia....
bub aku owg y xde gune tok dye....

sikit aku x marah kat kau

Thursday, 20 October 2011

fuCk iKhwAn!!!!!!!!.

ha.... aku balik na je aku tulis epy2 at kau...
but skunk?
setan la der!.....


CIK HUSNA!!!!!
tenx ya... jaga dye... dye an dekat nan kamo......nak nangis!.....

huh......
nape aku nih...... mc sial ingat kat setan to........


xpe la lini kene kuat je..........
huh......
xpe la...
wan pon x ingt aku da......
huhhh.... na nangessss
bdoe2....
aku x kan kuar kan air mata nih.....

simpan2...
huh