gluupp! haha new face la gagaga

gluupp! haha new face la gagaga
we're a happy family

Friday, 21 October 2011

wan

aku jelez koam.....
huh.... tipu la lau x jelez...
p x kisah pon...
hmm aku sunyi giler babi...
aku rindu aku mu....
bkpe ea...
huh..... npe la aku x jga mulot kan? slah aku ke semua ni
???????
huh... aku x rse aku leh lupe mu wan...
huh.... bkpe la aku bdoe ngt?.... huh






nk meet kau....
nk tatap mate kau je....
p sangup ke aku tgk husna?
aku pon kene jaga aty dye....
tape... sayang bukan bermakna memiliki kan?
huh.... semua pesanan kau selama ni aku akan ikot....
xkan mudah dengar ckap member....
xkan mudah terpengaruh k...
aku still syg kau...
ssh tok aku lupe kan kau....



aku x anggap husna tu musuh aku pon....
n x anggap dye perampas...
bub dye adelah pemenang at aty wan.....
aku akn berkorban tok husna gak...


tenx husna...
jaga dye... wat dye epy... dapat jaga dia....
bub aku owg y xde gune tok dye....

sikit aku x marah kat kau

No comments: