gluupp! haha new face la gagaga

gluupp! haha new face la gagaga
we're a happy family

Friday, 26 August 2011

maki memaki

wan asal ko macam ny... 
bubah giler babi...
mulot kaw ikot sdp je maki aku...
aku ckp nan member kaw y maki aku gak tu aku ok je...
p time kau y maki aku... cpat je air mate ny turun....\
macam lini ni wat salah giler babi.....


kaw babi kaw sial kaw pantat... 
bodoh benggong sial.....
hmmm....




ye thu aku yg mulakan....
aku nk lupekan kaw....
aku xnak kaw always skit aty sbub aku...
ye aku ckap at kaw aku x syg kau...
xheran nan kaw...
tp aty aku kau thu? huh... 


xpe r bia bibir aku je kata x syg kaw...
nanty2 aku leh la lupakan kaw macam kau lupakan aku....
terketar kaki aku tdi.... mcm na jatuh je... tuhan je thu....


smlm x leh tidor.....
ary ni kne makan ubat banyak2....
dah r b....
syg x pnah syg owg mcm ni...
p bile tol2 da syg owg game kite lak....
huh....


plz jujur nan aty awak....
x mintak lebeyh pon....
just jujur!!!!










aku tunngu kaw.....






hope dye x bace blogg nih..... 

No comments: