gluupp! haha new face la gagaga

gluupp! haha new face la gagaga
we're a happy family

Wednesday 31 August 2011

syg wan sangat!

ya allah maafkan lini,
lini nak dye tahu lini terlalu sayang dye,
smpai lini xleh pakse or berpura2 lini benci dye.... 
lini maki2 dye tadi..

(erh, selama ni aku cakap aku sayang kau tu,  ... just bullshit n ayat je semua tu..... aku xpnah syg kau pon)

text aku at dye..... sial je!!!!.... mau nangis.....
p aku x mo dye thu alu syg dye....
n smpai aku maki dye supaya dye benci aku



kalo aku leh putar mase aku nk create mase y happy nan dye lgi....
 tuhan tolong!!!
aku nk dye tahu aku syg dye giler2
aku x pnah tipu dye...
aku agungkan dye....
aku just ade dye...
dye je tempat aku story mory...............





rindu wan......

mohd ikhwan!!! nak meet.....
 


plezzz

No comments: